خبرهای داغ:
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین؛

مسجد اثرگذارترین مکان برای فعالیت های اجتماعی است   

مسجد اثرگذارترین مکان برای فعالیت های اجتماعی است 

 
حجت الاسلام تقوی گفت: باید خدمت به مسجد و خانه خدا را توفیق دانست و اثرگذارترین نقطه ای که می شود در آن فعالیت کرد، مسجد است.
کد خبر: ۹۶۰۱۹۷۹
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام سید رئوف تقوی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از کانون محسن الزهرا بیان کرد: توفیق خدمت در مسجد نصیب هر کسی نمی شود و باید خدمت به مسجد و خانه خدا را توفیق دانست و اثرگذارترین نقطه ای که می شود در آن فعالیت کرد، مسجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کسی که در وسط میدان باشد، اقبال مردم بیشتر به آن سمت است و در این کانون دارد اینگونه کار می شود.

وی با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان و لزوم الگوگیری از ایشان افزود: آیت الله رئیسی و هیئت همراه عاقبت به خیر شدند و کارهایی که انجام دادند امروز دارد خود را نشان می دهد.

در ادامه قاسم اللهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: از فعالیت های کانون فرهنگی هنری محسن الزهرا تشکر می کنم و اقدامات جدیدی در این کانون دیده می شود.

وی عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم در جذب کودکان و نوجوانان به مسجد، تشویق است و سپس در ادامه، کار تربیتی است که در این کانون، این موارد به صورت تلفیقی در حال انجام است و جای تشکر از کانون دارد که سنگر مسجد را پویا نگاه داشته اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: فعالیت های این کانون مسرت بخش است و با دیدن این فعالیت ها باید بیشتر کمک کرد، زیرا حمایت های صورت گرفته در جای خود هزینه شده است.

در ادامه میلاد قلی پور مدیر کانون فرهنگی هنری محسن الزهرا مسجد صاحب الزمان (عج) قزوین گزارشی از فعالیت های این کانون در حوزه برگزاری جشن ها و مراسم های عزاداری در مناسبت های مختلف، برگزاری اردو، کمک به محرومان، برگزاری مسابقات ورزشی، حضور گسترده نوجوانان در نمازهای یومیه و غیره ارائه داد.

گفتنی است؛ در ادامه اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از بخش های مختلف این کانون بازدید کرده و از فعالیت های متنوع این کانون در جذب کودکان و نوجوانان به مسجد تشکر کردند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار